Treceți la conținutul principal

Am revenit! Update 2014- 2015


Hello :)
V-a fost dor de mine? Foarte dor? :)
Unora stiu sigur ca da, doar am primit mesaje multe, cu intrebari de sanatate si incurajari sa revin in blogosfera. Pentru care va foarte multumesc! Au insemnat enorm.
Nu o sa incep sa ma scuz, de regula ziceam ca nu am timp sa scriu. Nu era chiar asa. Adica sa fim seriosi, postarea asta o sa o finalizez in miez de noapte si probabil o sa o lansez cand imi trece anxietatea, deci fiti rabdatori cu mine... Timpul e o chestie de prioritati asa, am invatat asta din plin in ultimii doi ani. Am disparut pentru ca s-au adunat mult prea multe care nu erau menite sa ajunga pe blog, doar asta era refugiul meu fericit si asa am vrut sa-l pastrez. 

Am pus mana pe laptop de sute de ori, am peste 100 de postari incepute si neterminate. Am decis sa o iau incet, fiecare zi cum vine si sa vad din nou doar partile frumoase din viata. Ok, mbine, m-a mituit sotul cu bani iar scumpa mea sora m-a amenintat, bine? Sunteti multumiti? :)

Am sa incep cu un update, sa nu cumva sa credeti ca am zacut doar in acest an jumate de absenta. Nope. Am calatorit, am mancat, am supravietuit...


Dupa ultima postare am plecat in vacanta. Croatia in august. Istria mai exact... Superb...


Septembrie a trecut in zbor, dupa orice concediu trebuie sa recuperezi la munca, nu? :)
In octombrie l-am sarbatorit pe micul T. 6 ani grozavi!
Tot in octombrie m-am reintors la scoala... 


Tot in octombrie am fost la targ la Negreni. Moooama, abia astept sa va povestesc cate nebunii mi-am luat cu 30 lei ;)


In noiembrie am fost la spa cica :) Budapesta. Dar mai mult am stat prin targul de Craciun :))


Decembrie a fost plin de mese in familie, musafiri multi si garzi cat sa incheiem anul in forta :D


In ianuarie 2015 l-am sarbatorit pe domnul sot si 7 ani de la casatorie. Am sarbatorit doar noi 3, best party ever ;)


Februarie, martie si aprilie au fost o ceata totala. Am marcat doua pneumonii atipice. M-am saturat atunci atat de tare de sensibilitatea mea de la dormitul cu gura deschisa incat in mai mi-am pus aparat dentar. Dupa 4!!! extractii dentare chinuitoare si multa oboseala acumulata, am zambit cu toate 4 gaurile la ziua surorii mele :D


In iunie am fost pentru prima data in Debrecen. Intre timp mergem des, o sa ii acord o postare speciala ;)


In iulie am mancat mult si bun, din noua noastra gradina...


Si in august, din nou in vacantaaaa! Aham, tot Croatia. De data asta Dalmatia :)


Septembrie din nou, plin de munca, garzi si ceata.
Iar in octombrie, 7 ani de Tom! :) 

In noiembrie am calatorit pe la vecinii maghiari si am decorat in exces casa. Pentru ca in decembrie ne-am petrecut Craciun, Revelion si duminici in garzi. Ca asa ne sade bine...


In ianuarie l-am sarbatorit pe domnul sot iar, de data asta cu familia extinsa, trei randuri de musafiri intr-o zi, in micul apartament. Oh vai :D Mancare multa si durere de cap burta. 
Februarie , multa munca, martisoare facute de mine si multa oboseala.


Pfiu, greu un an si jumatate am avut, desi nu s-ar zice dupa poze, nu?


Dragii mei, astept sa-mi spuneti cu ce sa incep. Poze si impresii din calatorii, retete, nebunii de la targuri de vechituri...Orice idee si vorba buna e bine primita!

V-am pupat si mi-a fost si mie dor de voi! Daca imi fac curaj sa apas post, nimic nu ma mai poate opri, muahahaaa :D

Hugs,
Carmen

Comentarii

  1. Ahahaha. Taci acolo ca mi e frica de tine. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur să vãd că te-ai întors, draga mea! Așteptăm noi postări cu rețete!

    RăspundețiȘtergere
  3. mersi si vreau mai mult, mai mult albastru, poate din Pag ?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bine ca ai revenit! Pozele sunt minunate si vad ca ai fost foarte activa cat ai lipsit. Te pup şi astept noi postari!
    Maria

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca calatoriile ar fi pe planul numarul 1...

    RăspundețiȘtergere
  6. OOooo, bine-ai revenit la noi! Chiar ma bucur mult, ti-am simtit lipsa.
    Eu zic sa incepi cu ce simti tu, ca noi le vrem pe toate :)))

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Subscriu la ce a zis Corina Ureche.Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un comentariu! ♥

Postări populare de pe acest blog

Coafuri pentru par scurt :)

V-am promis niste sugestii de coafuri pentru parul scurt, si chiar daca le postez cam tarziu sper sa va inspire :) Par scurt+bucle = look angelic, parerea mea :)) Cu grija totusi sa fie buclele aranjate, nu pudel style :)  Sau parul super-tapat (tunsoarea mea e asa :))  Pentru parul un pic mai lungut niste bucle lejere si o agrafa eleganta sunt alegerea perfecta... Sau parul prins simplu la spate, wild :)  Sursa foto aici Voi ce coafura o sa alegeti pentru Revelion? Chiar daca stati acasa, nu uitati sa fiti frumoase :)) ;)

Tarta cu capsuni si ciocolata, desert festiv de efect, rapid, usor, cu blat de casa pufos si aromat, super insiropat

 Hello, Am revenit cu un desert de vis care pare super greu de facut si impresioneaza prin aspect si gust, dar e super usor de facut de fapt. Dar asta nu trebuie sa stie nimeni, shhh! Ramane secretul nostru! :) Blatul de casa moale si pufos se imbina perfect cu capsunile zemoase, ciocolata fina si frisca spumoasa. Iar la partea deco va puteti juca dupa inspiratie, fie decorati doar cu fructe, fie apelati la flori de sezon. Cu trandafiri sunt sigura ca arata super fain, dar si cu flori de camp! Aveti doar grija sa nu folositi flori otravitoare! Un search pe Google inainte e super recomandat! :) Daca ii dati o sansa nu uitati sa imi trimiteti poze pe Instagram sau Facebook! :) Daca nu ma urmariti inca pe social media, aici gasiti link spre Instagramul meu ( unde postez muult mai des retete si sfaturi utile ) iar aici gasiti link spre contul meu de Facebook ! Spor la preparat si pofta buna sa aveti! Ingrediente blat ( pentru 8-10 portii ):  - 100 g de zahar - 100 g de faina - 20 g de

Ritese (de post )

Turtele astea le mancam in copilarie cu mare placere, fie ca le facea mama sau bunica. Ele le numesc "ritose" dar tot cautand pe internet se pare ca denumirea corecta e ritese. Asta nu schimba cu nimic faptul ca-s absolut delicioase, crocante la exterior si moi si elastice la interior... Plus ca se pot servi atat dulci cat si sarate, eu le prefer cu magiun de prune sau cu branza sarata, salata si diferite chiftelute vegetale. Si pentru ca nu le-am mancat de peste un an si-mi era teribil de pofta, mi-am chemat ajutorul de bucatar si am purces la treaba: Ingrediente (12 bucati ) - 500 ml apa - 1 lingurita sare - 1 lingurita bicarbonat de sodiu - cca. 900 de grame faina ( eu am folosit faina pentru paine, de la moara, e ff neagra in comparatie cu cea din comert... ) - cateva linguri ulei Preparare: Intr-un vas incapator punem faina, formam o gropita unde adaugam sarea si turnam incet apa calduta amestecata cu bicarbonat de sodiu. Amestecam usor cu o lingura, iar