vineri

Concurs aniversar :)

A mai trecut un an, parca nici nu-mi vine sa cred. :) Si asa cum v-am obisnuit, e cazul sa avem o mica sarbatoare virtuala si un concurs! :)) Sunt sigura ca o sa va placa mult premiul, eu sunt tare incantata de cartea si agenda oferita de libraria mea favorita, Books Express!  Multumim mult! :)



Mai multe despre carte puteti citi aici


Iar despre minunata agenda aici  

Tot ce trebuie sa faceti ca sa primiti pachetul aniversar:

 1.Sa dati like la pagina de facebook a blogului,respectiv aici.
  2.Sa dati share la postarea asta pe blogul personal si/sau pe facebook! (pe facebook se da share prin        introducerea url-ului de la postare ). Vrem sa stie cati mai multi oameni de aniversarea cu premii ;)
 3.Sa va abonati la newsletterul Books Express  aici 
  4. Sa lasati un comentariu la postarea asta cu numele cu care ati dat like si share

Concursul incepe azi, 18. 04. 2014 si se incheie in 18. 05. 2014. Castigatorul  va fi ales cu ajutorul  random.org.  si anuntat la scurt timp dupa incheierea concursului!

Mult succes tuturor! Va astept in numar mare sa va inscrieti si sa stati pe aproape, urmeaza si alte concursuri aniversare :)) ! 


La multi ani blog mic! La multi ani voua, cititori dragi! Si Sarbatori minunate si linistite!
Cu drag, 
Carmen


16 comentarii:

  1. Am dat like si share cu numele Maria Elena ( nu am blog, am dat share pe facebook ). :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Si eu si eu vreau. Like si share - Irina Velcu
    La multi ani si Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  3. oana chiriac- am dat like si share, f tare cartea!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Oana Petresc, am dat like si share.

    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu dadui, colega! Florentina Ciobanu :* - si la multi ani lui Blogu'!

    RăspundețiȘtergere
  6. Carmen Golban -Like&Share

    RăspundețiȘtergere
  7. La cat mai multi ani!

    Like&share -Georgiana Voinea

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani! Sa aveti parte de cat mai multi cititori fideli! <3

    Facebook: Bumbaru Daniel
    https://www.facebook.com/OlivianBooks/posts/1481516585399749?stream_ref=10
    email: dany_gagiu_24@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Paste fericit, Carmen!
    Like si share cu Simona Pasnicu.

    RăspundețiȘtergere
  10. Am dat share la postarea ta de pe facebook. Like & Share, Ligia Oprea

    RăspundețiȘtergere
  11. Monica Marton
    https://www.facebook.com/martonmonica/posts/498752686918160?stream_ref=10
    La multi ani!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Like&share. Crina Gruita. La multi ani si la mai mare!

    RăspundețiȘtergere
  13. Like de mult timp. Abonata la newsletter de mult timp. Share la postare: https://www.facebook.com/adina.vladoiu/posts/10154081680215147 La multi Ani!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un comentariu! ♥