Treceți la conținutul principal

Concurs aniversar! :)

Dragii mei, iata ca a sosit si ziua promisa! :)  Cu greu, ce-i drept, ca parca uneori nimic nu-mi iese, ba masina de cusut cedeaza cand am mai mare nevoie de ea, ba soarele se incapataneaza sa nu iasa din nori... Dar mai bine niste poze ciudatele decat sa aman iar lansarea concursului, nu? ;)

Avem asadar trei premii pentru trei anisori de blog! Am facut cum m-ati sfatuit, am mesterit pentru voi ceva ce ma reprezinta si imi place. Credeti-ma, le-am lucrat cu mare drag, sper sa va fie pe plac! Sa va fac cunostinta cu ele:

O pernuta cupcake, roooz si cu buline ( se putea altfel? ) si o masca pentru ochi, pentru cineva dornic de relaxare...

Un set de servete din colectia proprie si niste vase, pentru cineva pasionat de food photography...

Si un sortulet cu ... ei bine, da! Cu un cupcake! :) , plus un umeras smecher, pe care puteti scrie cu creta!

Ia sa vedem ce trebuie sa faceti voi pentru a castiga premiul dorit:

  1.Sa dati like la pagina de facebook a blogului,respectiv aici.
  2.Sa dati share la postarea asta pe blogul personal si/sau pe facebook! (pe facebook se da share prin introducerea url-ului de la postare ). Vrem sa stie cati mai multi oameni de aniversarea cu premii ;)
  3. Sa lasati un comentariu la postarea asta cu numele cu care ati dat like si share. In comentariu va rog sa treceti si adresa voastra de mail si premiul pe care vi-l doriti ( musai! )


Concursul incepe azi, 04. 04. 2013 si se incheie de ziua blogului, respectiv 18. 04. 2013. Castigatorii vor fi alesi cu ajutorul  random.org.  si anuntati la scurt timp dupa incheierea concursului!

Se pot inscrie in concurs si cititorii de peste hotare, doar ca premiile vor fi livrate doar pe teritoriul Romaniei, prin urmare e necesara o adresa in tara! :) Multumesc pentru intelegere! :)

Mult succes si va astept in numar cat mai mare sa sarbatorim! ;)

Hugs,
Carmen

Comentarii

  1. buna ziua . intai si intai , la multi ani si la cat mai multe lucruri minunate. Ma inscriu pentru premiul al 3-lea, cu numele de nedelcu Andreea ( si pe fb la fel) deea4deea@yahoo.com . Spor in continuare

    RăspundețiȘtergere
  2. <3 done, done and done. Tare am nevoie de o relaxare deci am nevoie ca de aer de accesoriile pentru nani ;)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Like: MandM lovebeauty
    share: https://www.facebook.com/lovefashion.blogultau/posts/595269663834286
    Mail: ss.blogg@yahoo.com
    Premiu: pernuta . E foarte dragutaa

    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Am dat like and share cu numele Lorena Rohana iar emailul este: lorena_rohana@yahoo.com. As vrea ca premiu pernunta.

    La multi ani si la cat mai multe postari inspirate

    RăspundețiȘtergere
  5. Mathe Cristina ,cyako_cristina@yahoo.com
    Clar sortuletul il vrem !

    Si nu in ultimul rand La multi (F)ani!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. LA MULTI ANI!!!!ADOOOOR PERNUTA CUPCAKE ROZZ...ESTE PERFECTA IN CAMERA MEA PLINA CU FLORICELE ROZ!! DECI O VREAU!!<3 =APROPO DE O ORA MA TOT UIT LA PAGINA TA SI NU MA MAI SATUR...(EU FIIND LA MUNCA)= :)) TE PUP

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. LUKACS ILDY, ildyl@yahoo.com :) am uitat sa ma semnez!!!! scz

      Ștergere
  7. Si noi si noi,am dat share cu pagina De Toate!!(sper sa fie bine,daca nu schimb)Imi plac toate,toate dar servetelele imi fac tare cu ochiul,adica premiul al-2-lea!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am dat share peFacebook :) numele e acelask

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Numele de la like si share Gherasim Micaela.Preferat numarul 2 :)

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani si la multi fani! :)
    FB:Ana Panait
    Si share aici: https://www.facebook.com/ana.panait/posts/159557007542819
    Imi place la nebunie premiul numarul 2 <3
    M-ar acompania perfect niste servetele vesele la o pauza de ceai din cescuta mea cu floricele verzi.

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi multi ani de bloggereala!
    Am dat like cu numele: Daiana Vereb
    share: https://www.facebook.com/daiana.vereb/posts/233014566840448
    mail: daianav@gmail.com
    Toate sint frumoase, dar cel mai mult imi place setul de servetele si vasele.

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani de blogging si postari la fel de frumoase ca si pana acum!
    Am dat share aici https://www.facebook.com/simona.stefanuca/posts/169100179913368
    Mi-as dori premiul 3 ca m-am indragostit de sortulet.
    simonastefanuca at yahoo dot com

    RăspundețiȘtergere
  13. Pot sa primesc eu premiul cu servetele? Pot, pot, pooooot? <3

    La multi ani draga mea! Si la mai mare! :) :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna, la multi ani deliciosi si fericiti blogului!!
    Am dat like & share cu numele Paula Gafitescu si mi-ar placea mult sa primesc premiul cu numarul 2. Adresa de email este enjoydessert@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani!

    premiul 3 este super;-)
    liliabraga@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  16. La Multi Ani si sa ne incanti mereu cu lucruri frumoase!! :)Adina Dana a dat like demulttttttttttttt pagini tale :) :) :) si share, premiul 2,adresa dinus_online@yahoo.com !!!

    RăspundețiȘtergere
  17. La multi ani de blog! Printre carpele de praf, m-am oprit si eu sa admir (din nou). Toate-mi plac. Nu cred ca as putea sa aleg, dar daca-i musai. M-ar incanta pernuta si ochelarii de somnic.
    Andreea
    aandru26@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  18. sa va fie rodnica munca !!!! pernita e spendida ..daca ar fi norocul pe mine !chitacdani@yahoo.it

    RăspundețiȘtergere
  19. Gata am dat share și like...de fapt like-ul era dat de mult :) Eu aș vrea pernuța și masca pentru ochi...că și așa dorm legată la ochi ca Zorro pe timp de vară! Nu pot dormi cu lumină :)))))

    RăspundețiȘtergere
  20. Si eu am dat like si share, eu as vrea pernuta si masca pentru ochi, multumim. Cristina din Basarabia.

    RăspundețiȘtergere
  21. Eu m-am indragostit de pernuta in forma de cupcake,e adorabila!
    La multi ani,bloguletule!
    Monica

    RăspundețiȘtergere
  22. La multi ani plini de creativitate si lucruri frumoase (ca si pana acum :D)

    Done!
    Anca Ionescu, bo3mia@gmail.com, setul cu servete si canita (desi nu e deloc usor sa alegi)

    Hugs

    RăspundețiȘtergere
  23. Am dat like and share cu numele Bella Adriana iar emailul meu este: bellabellalinda@ymail.com. As vrea premiul nr 2.

    La multi ani si la cat mai multe postari !!!

    RăspundețiȘtergere
  24. La multi ani!

    Imi doresc pernuta pentru fetita mea
    https://www.facebook.com/mariana.dodonof?ref=tn_tnmn
    marianadodonof@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  25. Ce fain ca te poti bucura de locu si timpul petrecut aici cu noi toti cei care te citim.
    Emiliana Veres

    mi-ar placea setul de servetele si vasele:)

    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  26. Catalina Calancea : Like, share, si imi plac foarte mult servetelele! adresa? catalinacalancea@gmail.com :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Fb: Danutza Dana
    share :https://www.facebook.com/danutza.dana.330/posts/468502959887709
    Premiul 2.
    dame.dana@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  28. FB: Ioana Rosu
    Share : http://www.facebook.com/ioana.alexandra.rosu/posts/361312663989542
    Email: yoana_rosu@yahoo.com
    eu mi-as dori premiul 2 :)
    Te pup si la cat mai multe postari!

    RăspundețiȘtergere
  29. La multi ani!!!multi ani inainte!!!si multe postari.As dori premiul nr.2 multumim

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, te rog sa te semnezi si sa respecti celelalte cerinte! Multumesc!

      Ștergere
  30. La multi ani si la cat mai multe postari, eu as vrea sortuletul, ca si asa vreau sa ma apuc de cupcake-arit. Pe fb like ca Ioana Amza, mail: sixdegrees6@yahoo.com.

    RăspundețiȘtergere
  31. La multi ani si muuulte postari la fel de faine ca pana acum.
    Si eu as vrea sortul :) Cupcakes si muffins fac deja si tre sa fiu asortata cu ele :)
    Am dat like si share (Daniela Stefanik - danielastefanik@yahoo.com).

    RăspundețiȘtergere
  32. Buna,Carmen!La cat mai multe postari,spor si inspiratie!Multumim pentru frumoasele premii!
    Dat like mai demuuult la pagina de FB si acum am dat share cu numele de Gianina Porojan
    adresa de mail : gianinaprjn@yahoo.com
    Toate imi plac,poate cu inclinatie catre primul si al doilea dar raman la al doilea...

    RăspundețiȘtergere
  33. Mari Lena A de pe FB - vad ca a fi printre ultimii la concursuri, imi aduce noroc:)).
    Hai noroc si la cit mai multe concursuri!!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un comentariu! ♥

Postări populare de pe acest blog

Coafuri pentru par scurt :)

V-am promis niste sugestii de coafuri pentru parul scurt, si chiar daca le postez cam tarziu sper sa va inspire :) Par scurt+bucle = look angelic, parerea mea :)) Cu grija totusi sa fie buclele aranjate, nu pudel style :)  Sau parul super-tapat (tunsoarea mea e asa :))  Pentru parul un pic mai lungut niste bucle lejere si o agrafa eleganta sunt alegerea perfecta... Sau parul prins simplu la spate, wild :)  Sursa foto aici Voi ce coafura o sa alegeti pentru Revelion? Chiar daca stati acasa, nu uitati sa fiti frumoase :)) ;)

Tarta cu capsuni si ciocolata, desert festiv de efect, rapid, usor, cu blat de casa pufos si aromat, super insiropat

 Hello, Am revenit cu un desert de vis care pare super greu de facut si impresioneaza prin aspect si gust, dar e super usor de facut de fapt. Dar asta nu trebuie sa stie nimeni, shhh! Ramane secretul nostru! :) Blatul de casa moale si pufos se imbina perfect cu capsunile zemoase, ciocolata fina si frisca spumoasa. Iar la partea deco va puteti juca dupa inspiratie, fie decorati doar cu fructe, fie apelati la flori de sezon. Cu trandafiri sunt sigura ca arata super fain, dar si cu flori de camp! Aveti doar grija sa nu folositi flori otravitoare! Un search pe Google inainte e super recomandat! :) Daca ii dati o sansa nu uitati sa imi trimiteti poze pe Instagram sau Facebook! :) Daca nu ma urmariti inca pe social media, aici gasiti link spre Instagramul meu ( unde postez muult mai des retete si sfaturi utile ) iar aici gasiti link spre contul meu de Facebook ! Spor la preparat si pofta buna sa aveti! Ingrediente blat ( pentru 8-10 portii ):  - 100 g de zahar - 100 g de faina - 20 g de

Ritese (de post )

Turtele astea le mancam in copilarie cu mare placere, fie ca le facea mama sau bunica. Ele le numesc "ritose" dar tot cautand pe internet se pare ca denumirea corecta e ritese. Asta nu schimba cu nimic faptul ca-s absolut delicioase, crocante la exterior si moi si elastice la interior... Plus ca se pot servi atat dulci cat si sarate, eu le prefer cu magiun de prune sau cu branza sarata, salata si diferite chiftelute vegetale. Si pentru ca nu le-am mancat de peste un an si-mi era teribil de pofta, mi-am chemat ajutorul de bucatar si am purces la treaba: Ingrediente (12 bucati ) - 500 ml apa - 1 lingurita sare - 1 lingurita bicarbonat de sodiu - cca. 900 de grame faina ( eu am folosit faina pentru paine, de la moara, e ff neagra in comparatie cu cea din comert... ) - cateva linguri ulei Preparare: Intr-un vas incapator punem faina, formam o gropita unde adaugam sarea si turnam incet apa calduta amestecata cu bicarbonat de sodiu. Amestecam usor cu o lingura, iar